Monday, November 29, 2010

admaths fever

*tomorrow will b spm admaths paper 1 and 2.....

Wat im feeling right now, is it fever, cold chill, butterflies in the stomach? Semua ada kot. Mak, td syariah paper agak lah merepek2. Saya rasa nak jerit je dkt dewan tu. Ni esok pulak ada kertas yang saya sangat alergi pasal marakahnye. Wani, u dnt have bala-benz petaka or addin shah to teach u rightt? Get bck to reality, theres no such ppl.
Wat i always have with me is... Allah.

Ya Allah...

Seriyes otak tak boleh fikir rational dah. Fikir mcm mana tak nak gelabah je esok. Fikir mcm mana tak nak careless. Fikir macm mana nak ingat formula n steps betul2.

Saya pergi dkt buku admaths, saya cakap dengan die. 'dear admaths, saya maafkan segala kesalahan awak pada saya' (sah tak betul ckp dengan benda ghairu aqil). Buku admths seakan akan memahami.

Admaths, lepas ni ape nak terjadi antara kita, biar qadha' mubram yang menetapkannye ye.

Terima kasih admths, tanpa awak hidup saya tahun ni rasa colourful je.

*nota terakhir buat admths. The end.
Bittaufiq wannajah.

2 comments:

  1. apsal kte rase same! takdir bdk 26 & 27 januari ade perasaan yang same ke? lol
    doakan saya~

    love,
    hanisah

    ReplyDelete
  2. aaaaaah. Hanisah! Kte lupe tulis nota cinta dkt physics jugak sbb tu jd mcm tu kot!

    ReplyDelete